пʼятниця, 13 лютого 2015 р.

Маленькі діти, але не маленькі проблеми

   

     Я не математик, але якщо 40 розділити на 24, то у мене виходить менше двох хвилин на учня. Звичайно, є групові форми роботи, коли працюють всі і кожен. Але мене дуже турбує вивчення англійської у першому класі. Працюю за підручником А. Несвіт, маючи 1 годину на тиждень. Підручник складний і розрахований аж ніяк не на 1 годину. Діти вивчили багато римівок, пісеньок і т.д., але поставити правильну вимову та закріпити фрази можливо лише працюючи з кожною окремо взятою дитиною. Можливості сільської місцевості не передбачають додаткових занять з репетитором. Батьки усвідомлюють потребу в таких уроках, на жаль, набагато пізніше.
     Зараз дуже гостро ставиться питання про рівень володіння іноземною мовою випускниками шкіл. Основа закладається у початкових класах. Дитина, яка не вивчила букви вчасно, не навчилася читати разом з однолітками (в силу тих чи інших причин) автоматично втрачає інтерес до подальшого вивчення предмету. Пізніше дуже складно заповнювати прогалини, надолужувати втрачене.
     Цього року я для себе відкрила нові можливості. Я зрозуміла, що сподіватись зараз на сторонню допомогу марно. Чоловік власноруч встановив над  дошкою великий монітор від старенького компа, під’єднав до ноутбука, і у мене з’явилась можливість показувати на весь клас мультфільми, презентації. У 1 класі виручають діснеєвські навчальні мультики. Скачую їх з ютюбу. Похвалитись великою картотекою ще не можу, але маю вже алфавіт у піснях та презентаціях, години, модальні слова тощо. Можливість поповнювати є, хочеться вірити, що буде від цього і реальна користь.


1 коментар:

  1. Проблема сучасних підручників наразі є дуже актуальною. Підручники складні, не мають наступності та систематики, які є основними при вивченні іноземної мови.Інколи закрадається думка: чи то автори свідомо погіршують якість матеріалу підручника, чи то тим самим надають вчителю простір для створення нового, для творчості. Дивно, але МО постійно "підвищує планку" рівня володіння іноземною мовою випускниками шкіл, і в той же час створює всі умови для погіршення якості знань. Ваша ідея "ноут - комп'ютер" дуже корисна, це розв'язок проблеми та альтернатива деяким сучасним підручникам. Обов'язково скористаюсь нею. Отже, шановна Любов Петрівна, працюємо творчо!

    ВідповістиВидалити