вівторок, 9 червня 2015 р.

Мовний табір. Мистецький день.


     Кожному з нас випадала нагода хоч раз  поспостерігати за маленькими дітьми. Чим вони люблять займатися? В більшості випадків,  майструвати щось з іграшок або малювати. Чому? Дитина хоче бачити результат своєї праці: побудований будиночок, або намальований малюнок, те, що вона зможе показати комусь. Вчити вірші, розв’язувати складні задачі чи вчити незрозумілі слова – це досить нудно і з дуже далекою перспективою. Лише в майбутньому можна буде побачити результат, через це нам варто змінювати форми і  методи навчання.
     У нашому таборі кожен день підтверджує , що так дітям навчатися краще і легше. Взагалі, навчати молодших школярів іноземним мовам, на мою думку, потрібно через звичні їм ігри: майстрування, малювання, ліплення та ін. Наприклад, дитина на занятті буде малювати веселку, при цьому, непомітно для себе, вивчаючи основні відтінки кольорів.
     Тема нашого сьогоднішнього дня «Я – художник». Мета волонтерів (Ковальчук Н.Ю. та Устюшкіної Т.В.) вчити дітей бачити красу, що нас оточує. Учні познайомилися з  творчістю Катерини Приймаченко, здійснили віртуальну подорож  відомими картинними галереями. Вони також мали можливість творити самостійно: закінчити картину, підібрати потрібний колір, зобразити свій настрій. Спробували свої сили у розгадуванні кросворду. Варто пам’ятати, що всі заняття проводяться англійською та німецькою мовами. Навіть звичний для нас конкурс малюнків на асфальті вартий уваги, адже  дитина розповідала про нього іноземною.
     Варто пам’ятати, що літо – час відпочинку , але не байдикування.  Варто навчитися поєднувати приємне і корисне.




Немає коментарів:

Дописати коментар