середа, 25 лютого 2015 р.

Домашні завдання?

   
     Чи потрібно задавати домашні завдання? Я не маю чіткої відповіді. Чому? Поясню. Дитина, яка старанно навчається, відповідально ставиться до будь-якого завдання вчителя і добросовісно його виконує. Як результат, дитина перевантажена домашніми завданнями. (Іншу категорію учнів я поки не беру до уваги). Питання полягає втому, чи завжди нагромадження однотипних завдань дає потрібний ефект?
     Я переконана, що необхідно навчити дитину шукати та знаходити відповіді на завдання, що ставить їй життя. Навчити дитину вчитися - ось основна мета вчителя. Навіть, якщо учень не знає формули чи теореми, але знає де її знайти-мета досягнута. Наші діти не вміють логічно мислити, узагальнювати та робити власні судження. Ось на що, на мою думку, варто звернути увагу при викладанні будь-якого предмету.  Основа основ закладається у початкових класах.
     Вчителі заперечать мені, що все це далеко не новина. Ми вивчаємо багато методик і навіть «впроваджуємо» їх у практику, але нажаль далеко не завжди ефективно. Чому? Програми, програми і ще раз програми. Документ, яким керується вчитель і від якого не має права відступати. Програми потребують серйозних змін. Вони занадто часто змінюються, залишаючись весь час дуже відірваними від реальних потреб сучасної людини.

Немає коментарів:

Дописати коментар